Euro2deal scherp geprijsd

Kortingen tot wel 80%

Euro2deal kostenloos retourneren

Track & Trace bij elke bestelling

14 dagen bedenktijd

Euro2deal verzending
euro2deal timer

Je hebt nog maar:

Meest gestelde vragen

Betalingen

Met wat kan ik betalen?
  • iDEAL (internetbankieren)
  • Creditcard (Visa en Eurocard/Mastercard) deze wordt pas belast na levering van uw bestelling
  • Mister Cash (voor Belgische klanten)
  • PayPal / Creditcard
  • Billink (achteraf betalen)

(Alle prijzen zijn incl. BTW)

Worden er transactiekosten in rekening gebracht bij de betalingsafhandeling?

De transactiekosten voor uw bestelling zijn afhankelijk van de betaalmethode van uw keuze. In onderstaand overzicht kunt u zien wat de kosten per betaalmethode zijn.

  • iDeal: GRATIS!
  • Creditcard: GRATIS!

De eventuele transactiekosten worden in het winkelmandje vermeld. Bij Euro2deal is het volledige bestel- en betaalproces beveiligd. Hoe kan ik dit checken? Het volledige bestelproces op Euro2deal is beveiligd en verloopt via een secure server (SSL-verbinding). Dit houdt in dat al uw gegevens versleuteld verzonden worden, waardoor het voor derden onmogelijk is deze te ontcijferen tijdens het transport. U kunt de beveiliging checken op pay.nl. Door tijdens het bestelproces op uw rechtermuisknop te drukken en te kiezen voor 'Eigenschappen'. U krijgt nu een venster met de verbindingsgegevens. Bij 'Verbinding' staat vermeld dat het om een SSL-verbinding gaat. Betalingsgegevens, zoals een creditcardnummer & vervaldatum en loginnamen & wachtwoorden bij bijvoorbeeld iDEAL, worden uiteraard niet opgeslagen in ons systeem.

Kan ik ook achteraf betalen?

Het betalen via creditcard is een methode om achteraf te betalen deze betaling wordt pas belast na aflevering van uw bestelling.

Via een factuur per mail kan ook met Billink. U hoeft dan pas te betalen na ontvangst van uw bestelling. Let wel op dat u uw e-mail adres goed invult voor een vlotte afhandeling.

Kan ik ook met een buitenlandse creditcard betalen?

Betalen met een (buitenlandse) creditcard is alleen mogelijk met een Europese creditcard. Het land van het factuuradres dient wel gelijk te zijn aan het land waarin uw creditcard is uitgegeven. Als u bijvoorbeeld een factuuradres in Duitsland opgeeft, kunt u alleen betalen met een Duitse creditcard.

Hoe weet ik of mijn bestelling betaald is?

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, sturen wij u een e-mail ter bevestiging, daarnaast krijgt u een betalingsbevestiging vanuit pay.nl.

De betaling van mijn bestelling is mislukt. Wat nu?

U kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice. Als u uw ordernummer bij de hand houdt, kunnen wij uw bestelling direct bekijken en u adviseren wat te doen.

Bestellen

Hoe werkt bestellen op Euro2deal?

Om een bestelling te plaatsen gaat u als volgt te werk:

1. Artikel in winkelwagen plaatsen
Klik op de button ‘Koop nu’ van het product van uw keuze. Hiermee plaatst u 1 stuk van de deal in uw winkelwagen. Wanneer u verder wilt winkelen klikt u op 'Verder winkelen' of op ons Logo voor Alle deals. Rechtsboven op iedere pagina staat altijd uw winkelwagen met de vermelding van het aantal artikelen die u in uw winkelwagen heeft geplaatst. Wilt u uw bestelling afronden, dan klikt u rechtsboven op de button ‘Winkelwagen’. In uw Winkelwagen krijgt u een overzicht van alle door u toegevoegde aanbiedingen. Hierin kunt u aantallen wijzigen en eventueel aanbiedingen verwijderen uit uw bestelling.

2. Uw gegevens invullen
Onder uw besteloverzicht kunt u verdere gegevens invullen. Zo geeft u aan of u een bestaande klant bent of dat u zich wil registreren als nieuwe klant. Bestaande klanten kunnen volstaan door het reeds bij Euro2deal bekende e-mailadres en bijbehorende wachtwoord in te vullen. Nieuwe klanten dienen een nog niet bij Euro2deal bekend e-mailadres in te vullen en vervolgens de registratie compleet te maken door verdere NAW-gegevens in te voeren. Ook is het mogelijk om een bestelling te plaatsen zonder u te registreren. Daarnaast kunt u aangeven waar uw pakket bezorgd moet worden. U kunt hiervoor een ander adres dan uw eigen adres kiezen, bijvoorbeeld wanneer u uw bestelling wilt laten afleveren op uw werk.

3. Betaalmethode kiezen
Rechts van uw adresgegevens selecteert u de door u gewenste betaalmethode.

4. Voorwaarden
Leest u de voorwaarden goed door. Wanneer u akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden, drukt u op de button ‘Plaats Bestelling’ voor de afronding van uw bestelling.

5. Online betalen 
De laatste stap in het bestelproces is het uitvoeren van de door u gekozen betaalmethode. Wanneer u dit succesvol afrondt, is uw bestelling definitief. U ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail op het door u opgegeven e-mailadres. Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u van ons een e-mail met daarin de track & trace code van uw pakket. Afhankelijk van het product wordt het verstuurd met PostNL / DHL / DPD. In de mail die u krijgt nadat uw bestelling is verzonden staat uitgelegd hoe u uw zending kunt volgen.

Moet ik inloggen om een bestelling te kunnen plaatsen?

Nee, dat is niet nodig. U kunt bij het afrekenen kiezen voor de optie om te bestellen zonder account (Bestel als gast).

Hoe weet ik of mijn bestelling betaald is?

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, sturen wij u een e-mail ter bevestiging. Daarnaast kunt u zodra de bestelling is verzonden natuurlijk via PostNL / DPD / DHL uw bestelling volgen met de bijbehorende track & trace code.

Ik woon in het buitenland, kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen en betalen is alleen mogelijk wanneer u woonachtig bent in Europa. Wanneer u met creditcard wilt betalen, dient het land van het factuuradres gelijk te zijn aan het land waarin uw creditcard is uitgegeven. Als u bijvoorbeeld een factuuradres in Duitsland opgeeft, kunt u alleen betalen met een Duitse creditcard. Neem voor de zekerheid nog even contact met ons op voor de mogelijkheden via info@euro2deal.nl, 085 744 0590 of via de Live Chat linksonder.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen of annuleren?

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, nemen wij uw bestelling direct in behandeling. Voor wijzigingen neem contact op via ons contactformulier, info@euro2deal.nl, 085 744 0590 of via de Live Chat linksonder

Verzendkosten

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzendkosten kunnen per aanbieding door verschillende redenen afwijken. Hierdoor staat bij elke aanbieding vermeld wat de verzendkosten zijn. U betaalt altijd maar 1x verzendkosten per bestelling (bestelt u meerdere aanbiedingen tegelijkertijd? Dan betaalt u de verzendkosten die het hoogst zijn van een aanbieding).

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Wanneer u niet thuis bent, biedt PostNL/ DPD / DHL Parcel uw pakket nogmaals aan. Wanneer uw pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, krijgt u een kennisgeving van PostNL / DHL / DPD, waarop vermeld staat waar u uw het pakket af kunt halen: het dichtstbijzijnde postkantoor of uw buren.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wanneer kan ik deze verwachten?

Wij raden u aan om even bij uw buren na te vragen of zij uw pakket wellicht in ontvangst hebben genomen. Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u van ons een e-mail met daarin de track & trace code van uw pakket, zodat u uw bestelling kunt volgen. PostNL / DPD / DHL bezorgt uw pakket van maandag t/m zaterdag, in principe voor 18.00 uur. Op drukke dagen kan het zijn dat uw pakket later op de avond tot 21.00 uur wordt bezorgd.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Jazeker. Tijdens het bestelproces vult u uw eigen factuurgegevens in en bij het afleveradres kiest u voor de optie 'afleveren op een ander adres'. Dan bezorgen wij de factuur bij u en uw pakket op het juiste bezorgadres.

Waar kan ik terecht met een klacht over de bezorging van mijn pakket?

PostNL / DHL / DPD bezorgt uw pakket in opdracht van Euro2deal. Wanneer u een klacht heeft over de bezorging (bijv. beschadigd pakket of verkeerd bezorgd), dan kunt u contact opnemen met klantenservice.

Retourneren

Algemene ruil/retourneer termijn (herroepingsrecht)

Indien u in het bezit bent van het aankoopbewijs kunt u artikelen, die u via onze webwinkel heeft gekocht, binnen 14 dagen na ontvangst ruilen en retourneren. Indien gewenst ontvangt u uw geld terug. Het artikel dient wel in de zo oorspronkelijk mogelijke verpakking, indien redelijkerwijs te zitten en in verkoopbare staat te zijn. Wij zullen zorgdragen om de bedragen die retour gestort moeten worden binnen 14 dagen (of sneller) te crediteren na ontvangst. Uiteraard met uitzondering van de rechtstreekse kosten van retour. Neem voor de zekerheid contact met ons op om het zo vlot mogelijk af te handelen via ons contactformulier, info@euro2deal.nl, 085 744 0590 of via de Live Chat linksonder

Defecte producten

Indien u artikelen retour wilt sturen, zien we graag dat u van tevoren contact opneemt via ons contactformulier, info@euro2deal.nl, 085 744 0590 of via de Live Chat linksonder. Onze klantenservice is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10.00 uur t/m 16.00 uur. Stuur altijd uw artikelen retour via het postkantoor, dan ontvangt u een verzendbewijs en is het mogelijk om de retourzending na te zoeken, op deze manier wordt het probleem van manco weggenomen.

Klachtenprocedure

Indien u een klacht heeft over een bij ons gekocht product / service dan zien we graag dat u eerst contact met ons opneemt via ons contactformulier, info@euro2deal.nl, 085 744 0590 of via de Live Chat linksonder.

Retouradres

Neem altijd contact met ons op voor retourneren, doordat wij verschillende magazijnen hebben waarbij verschillende artikelen behoren.

Contact via ons contactformulier, info@euro2deal.nl, 085 744 0590 of via de Live Chat linksonder.

Ons retourbeleid (herroepingsrecht)

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u uw bestelling wilt retourneren. Let er wel op, dat voor iedere reden van uw retour een aparte procedure geldt! Lees deze pagina daarom goed door om eventuele misverstanden en vertragingen te voorkomen. Wat de reden van uw retour ook is, het is voor alle procedures van belang om:

Het product in een, indien redelijkerwijs mogelijk, originele verpakking op te sturen in een zogenaamde omverpakking;
Het product binnen 14 dagen retour te sturen aan Euro2deal;
Het pakket voldoende te frankeren
Het aankoopbewijs bij te sluiten.
Het pakket kunt u niet persoonlijk bij ons afleveren omdat ons magazijnen niet over een afgiftebalie beschikken.
Bewaar de originele verpakking en de factuur; dit vergemakkelijkt de afhandeling van de aanvraag.

Wie betaalt de verzendkosten van een retourzending?

Is uw product direct bij levering al defect of treedt binnen 6 maanden na aankoop een defect op, dan betalen wij u de verzendkosten. 

Wilt u een bestelling annuleren, dan zijn de verzendkosten van de retourzending voor uw eigen rekening. Indien een product binnen de wettelijke garantietermijn, maar na 12 maanden, defect raakt zullen wij het kostenloos herstellen of vervangen.

Defect product binnen garantietermijn (geldt niet voor verbruiksgoederen)

Raakt het product defect binnen de garantietermijn, dan heeft u recht op garantie. Bij elke aanbieding staat bij de specificaties van elk product vermeld welke garantietermijn op dat product van toepassing is, mocht dit niet zo zijn neem dan contact met ons op via ons contactformulier, info@euro2deal.nl, 085 744 0590 of via de Live Chat linksonder. Zorg er wel voor dat u zeker weet dat het niet om een bedieningsfout gaat waardoor het product het niet doet. Lees dus altijd eerst goed de meegeleverde handleiding door. 

Belangrijk: De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie: Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik, bijvoorbeeld valschade Vocht- en/of waterschade Gebroken displays en schermen Schade bij producten met hygiënevoorschriften die gebruikt zijn, zoals tandenborstels, tondeuses, in-ear headphones etc. Verbruiksartikelen als batterijen, vloeistoffen, parfums, lampen, etc. Ga uit van een gemiddelde reparatietijd van twee tot vier weken; dit termijn kunnen wij op geen enkele manier bespoedigen. Indien van toepassing, verwijzen we u door naar een extern reparatiecentrum of naar de fabrikant zelf voor verdere afhandeling. Uiteraard nemen wij alleen maar producten in behandeling die ook bij ons gekocht zijn. Is het product succesvol gerepareerd, dan sturen wij het direct op naar het door jou opgegeven adres. Is reparatie niet meer mogelijk, dan krijgt u een nieuwe of wordt het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten teruggestort. Raakt een product buiten de garantietermijn defect, dan kunt u geen aanspraak maken op de garantie-afhandeling door Euro2deal onze aanvullende garanties doen niets af aan de wettelijke garanties. U kunt wel altijd rechtstreeks contact opnemen met de fabrikant om de eventuele reparatiemogelijkheden te bespreken.

Ik snap niet hoe het product werkt. Wat kan ik nu doen?

Bij de meeste producten wordt een uitgebreide handleiding of beschrijving meegeleverd. Lees deze eerst door om te kijken of u daarin het antwoord kunt vinden. Is uw vraag na het lezen van die informatie nog niet beantwoord. Dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via ons contactformulier, info@euro2deal.nl, 085 744 0590 of via de Live Chat linksonder.

U kunt bij ons betalen met: